12 Nisan 2006

Iste ben bunu SEVMIYORUM

Unutmadan yazmak istedim, Tokyo'da gezerken birseyler atistirmak icin McDonald's a girdik. Kasiyer japon cocuk bizim yaslarimizda ve cok nazikti, ingilizcesi fazla iyi degildi ama baska bir gariplik vardi. Yuzune baktiginizda yuzu ve ozellikle cenesi normalden cok daha buyuktu. Bazi insanlarin buyuk olabilir biliyorum ama bu abnormal diye tanimlayabilecegim sekilde farkliydi. Ilk bakista cizgi film karakterleri gibi gelmisti, komikti. Sonra yemegi aldiktan sonra Zeren'e sordum cocugun yuzunu gordun mu diye. Sonra bana komik geldigi icin kendime kizdim cunku Hirosima bombasinin dogmamis bebeklerdeki mutasyon etkisi ve insan kemik gelisimi uzerindeki etkisi aklima geldi.

Sonra bu cocugun en buyuk Amerikan sirketlerinden McDonalds'da calismasi ironik geldi, dedim ki kendime "iste ben bunu sevmiyorum"

Kategori: genel_
Kategori: gezi_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder