1 Nisan 2006

Kanjisine guvenen Karaoke'ye gelsin

Kategori: gezi_

Dun Kyoto'dan ayrildik, plana gore Osaka'ya gelicektik ama Zeren'in arkadasi Sophie Kobe'ye gelin birlikte yemek yer ordan Osaka'ya gidersiniz hem Kobe Japonya'nin moda baskenti tum guzel kizlar Kobe'de olur dedi.

Sonucta ikna oldum (son laf etkili oldu) Kobe'de Sophie'nin birkac arkadasi ile barbeku yaptik. Sake ve Kirin birasinin dibine vurdum sonra bosverin Osaka'ya yarin gidersiniz bu gece Karaoke bara gidelim tum gece orada sarki soyluyelim dendi, eh orda da ictim haliyle biraz, gecenin sonuna dogru sizmisim zaten. Sabah 6 treniyle Osaka'ya vardik uykusuz, otele dun gece gelemedik affet bizi dedik. Sabah 7'de kafayi koyup simdi oglen 2'de yeni uyandim, bugun de San Jose'den arkadasim Shinsaku ile bulusucaz bir de Osaka kalesini gezicez sanirim. Yarin gene Tokyo'ya donuyorum orada bir gun daha kalip tatili tamamliycam sanirim :)

Dipnot: Japonya'ya gelin mutlaka, resim ve videolari gostermek icin sabirsizlaniyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder