22 Mart 2006

ebe-sobe

Deniz beni sobelemis bu sefer de :)

1. sevgi nedir?
tek disi kalmis canavar (dusununce derin bir cevap degil mi? ;)

2. yeniden dogsan ne olmak isterdin?
japon agaclarindaki pembe ciceklerden (bu agaclarin ve ciceklerin adini bilen var mi? )

3. beni en cok duygulandiran sarkilar?
hmm bir cok var ama ilk aklima gelenler;
Damien Rice - Blower's Daughter
Radiohead - Exit Music (for a film)
Thom Yorke & Pj Harvey - This Mess We're In
Pulp - Common People

4. en cok etkilendigim sair?
kendi kendimle etkilesiyorum bu konuda cok okumadigim icin

5. ismimim ne olmasini isterdim?
Mert the magnificient

6. hic asik oldum mu?
cok sevdigim ve deger verdigim insanlar var

7. hayatimi degistiren olay?
Yaklasik olarak 6-7 yaslarindayim, annemlerin yatak odasinda aynanin onunde oturuyorum, annem iceride lavaboda. Disaridan onunla konusuyorum ayni anda da aynaya bakiyorum. O an ilk kez dusundugumu dusunup kendi bilincimin farkina variyorum, bir bakima ic sesimin farkina variyorum.

Bundan boyle davetiye ile sobelemeye karar verdim, elimde 2 adet sobe davetiyesi var ilgilenenler yorum atabilir ;)

Ahah ilk iki yorumu atan Crimson Joy ve Nikita sobelendiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder