1 Mart 2006

Dedem vefat etti

Bu gece babam telefonuma mesaj birakmis beni ara diye, sesi biraz kotu geliyordu zaten. Dedemi kaybetmisiz dun gece. Neredeyse 90 yasindaydi, kalp yetmezliginden vefat etmis. En son kis tatilinde 23 Ocak'ta buraya donmeden 1 gun once ziyaretine gitmistim. Yasindan dolayi yatalakti ama o yastaki cogu insana gore cok daha iyi durumdaydi. Beni gordugune sevinmisti. Zaten annemler ne zaman ziyaretine gitse Mert nasil, ne zaman donucek diye soruyormus. Aci cekmeden, hastaliga yakalanmadan olmus olmasi tek tesellim sanirim. En cok bu zamanda ailemin yaninda olamayip onlara destek olamamak uzuyor beni... Umarim bende bu kadar uzun ve saglikli yasayabilirim. Hmm artik iki taraftanda ne buyukannem ne de dedem var.

Basimiz sagolsun babacim keske yaninizda olup destek olabilseydim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder