5 Ekim 2005

MP3'lerimi de paylasmaya basladim

Hmm bugun cozdugum bir teknoloji sayesinde artik benim mp3 arsivime de stream ederek ulasabilceksiniz. Yalniz ufak bir sorun var ayni anda sadece bir kisi dinleyebiliyor, bu mp3leri kendi bilgisayarimdan kendi baglantimi kullanarak sundugum icin 2. kisinin baglantisini kaldiramiyoruz (kaldirmak istemiyoruz) efendim. Siz dinlerken bir anda media player sacmalamaya baslarsa anlayinki baska biri sisteme girdi :) Aranizda anlasirsiniz. Bir bakima peer-to-peer music streaming sistemi aslinda.

Neyse sonuc olarak 3119 tane mp3umu podcast yapiyorum su anda. Siteme hergun 20-30 kisi giriyor zaten, herkes ayni anda dinlemezse sorun olmaz bence. Yapmaniz gereken tek sey yan menudeki mp3lerim linkine basip open demek. Media player bir sure yukledikten sonra muzik baslayacaktir. Media player playlistden istediginiz sarkiyi secebilirsiniz. Soyle bir durum da var, o playlist de tum mp3ler gorunmuyor ama hepsi var aslinda, sanirim playlistin belli bir onhafizasi var ve 3119 rakami bu on hafizanin kaldirabileceginin uzerinde. Listeye her tikladiginizda ayri bir playlist cikacaktir, random olarak dinleyebilirsiniz sonuc olarak. Aslinda liste olarak da sunabilirdim de cok istemedim, boyle daha bir radyo havasi veriyor :)

Iyi dinlemeler :)


Guncelleme: Bu ozelligi surekli bilgisayarimi acik birakmami gerektirdigi icin kaldirdim :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder