1 Aralık 2004

websitesi ve bascuda.com

websitesinde bir gariplik var www.mertulas.com adresini acmaya calistigimda hala eski haliyle acmaya calisiyor siteyi ama sadece mertulas.com diye adresi girince yeni halini aciyor, anlamiyorum eski halini hafizaya almis sanirim ve bi salaklik var yani, o resim dosyalari bile serverda degil sildim ama hala bi yerden hafizasinda tutup o sayfayi acmaya calisiyor gerzek internet, bugun zaten keyifsizim...
Babamin hediyeside hala eline ulasmamis gerizekali bascuda... 1-2 gun icnde kargo ile teslimmis, bir hafta oldu be.... Istanbulda olsam telefon acip agizlarinin payini verirdim ama.... Siz siz olun bascuda dan bir siparis vermeyin, veriyorsanizda adamlarin 2 is gunu icinde teslim muhabbetini bilinki minumum 7 gun (istanbul ici icin hemde) Iste turkiyede elektronik ticaret yaparmiyim ben bi daha yokk....
Ben burada ebayden aldigim urun taa new yorkdan 2 gunde geliyor orada 6 gun oldu adamlar istanbuldan istanbul icine bi mali getiremediler be. Yani birisi yuruyerek istanbulun bi ucundan diger ucuna getirse (ki getircegi adres Levent yani istanbulun gobegi) 2 gunde getirirdi ben anlamiyorum nasil bi planlamalari var bu adamlarin yani...
Bi kere malin onayi ayin 26sinda geldi, malin kargoya teslimi 29unda... Daha inventoryden kargoya gitmesi 3 gun.. eyvah eyvah... Kargocu arkadasda demekki agir kanliymis, rahat bir insan heralde, 3 gun icinde bagcilardaki merkezlerinden levente mal goturcek... Istanbul disinda oturuyosan zaten hic siparis falan vermemek lazim, gelecegi mechul cunku, 6 gun oldu daha istanbul icinden istanbul icine gelmediyse istanbuldan Kars'a, Van'a falan gittigini dusunemiyorum yani, tam macera.
Bascuda nin operasyon yoneticisine sorsan " e tabi biz just in time calisiyoruz" der kesin, lafta istanbul icine 1-2 gun, pratikte 6 gun oldu daha gelmedi. Kismet bugun gelse bari... Babamin dogumgunu gecen cumartesiydi bende persembeden verdim siparisi 2 gun yaa, carsamba oldu artik tam supriz olucak babama yani, ne alaka falan der heralde paketi gorunce....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder