13 Kasım 2004

websitesi, notlar, vs..

birkac gundur websitesi ile ugrasiyorum bittiginde www.mertulas.tk adresinden ulasilabilcek. Su anda genel dizayn kisimlarini bitirdim sayilir, icerigini de zamanla tamamlamayi dusunuyorum. Bu websitesine cok az zaman bulabiliyorum ama sanirim bittigi zaman gercekten sevecegim bir site olucak... Bunun disinda gunlugumude sitenin bir parcasi olarak dahil edip birlestiricem tabi. Hatta size bi dahaki postta (bknz. bi ust post) bi preview gosteriyorum :)



Bunun disinda operations planning and controlden 90 almisim ama o 10 puanda ingilizce kaynakli kaybetmiim yani, soruyu anlamamisim tam falan, upcoming year diye mesela forecast alirken, ben bi sonraki yil olarak algilamisim ona gore yapmisim forecasti filan... (halbuki onumuzdeki yil yani 2005 derken ben bir yil sonra kasim ayini yapmisim ki soru acik deildi yani bence hala) neyse 10 puan cok sorun deil...



Bugun iki tane filme gittim tek bilet alip, kimse sinemanin icinde kontrol etmiyordu bizde arkadaslarla ikinci filmede girelim bari olduk :) Ilk film after sunset mi neydi, ikinciside pixar in son filmi incredibles di. Ilk film klasik amerikan izleyicisnin beklentilerine gore "engineer" edilmis bir filmdi tam, biraz macera, bir iki gogus sahnesi, biraz daha macera, komik bir iki tipleme falan... Ikinci film gercekten sevimliydi, zaten pixar cok basarili bir firma silikon vadisinde, sanirim LA de ofisleri var emin deilim ama eglenceliydi oldukca (ozellile dizaynir tiplemesi ve sonundaki bebek)



Yarin squash oyniycaz thorstenla, bakalim gozumuzu falan cikarmayiz isallah, sonrada yuzsekmi diyoruz ama belki yagmur yagar... aa yuzemeyiz haftasonlari okulun havuzu kapali... neden diye sormayin, mantigi yok pek....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder