5 Ekim 2004

Stres devam ediyor...

Yemek yedim, postayla konsolosluga belgeleri yolladim, flaglar hakkinda konustum, banka islerini hallettim (ama hala wamu ya gitmem lazim) Sunumumu yaptim, ah Sapsal Jim ben sana uyuz olmiim da kime oliim, adam ben sunumu yaparken daha basliyali 1 dakika olmusken durdurmak zorundayim zamaniniz doldu dedi… Benim sucum ne simdi, bekle bi sozumu bitiriim sonrakinde durdurursun gerzek herif. Neyse eger bu gunu atlatirsam yarina da odev yetistirmem lazim 2 tane... güzeeel, onu da atlatirsam carsamba gunu proje takimina neden hicbir dokumani zamaninda yollamadigimi acikliycam, ondan da kurtulursam persembe gunune midterm im var... Bundan da kurtulursam persembe gecesi sarhos olmak istiyorum, ohhh icicek bir arkadasim var mi? thorsten var, almanlar hic bir zaman biraya hayir demezler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder